Lieve Angelique, ik ben in uiterste wanhoop bij je gekomen afgelopen week met wanhopige vragen omtrent mijn relatie. Ben op advies van jouw gids gaan lezen in het boek De wet der resonantie en er gebeuren nu al wonderlijke dingen in mijn situatie...Het tij gaat hoe dan ook ten goede keren, heb mijn positiviteit weer teruggevonden. Gaat lange zware weg worden maar wel met winst op alle gebieden in mijn leven en dat van mijn dierbaren. Ik ben jou heel dankbaar voor jouw hulp, advies en aandeel hierin. Liefs, Debbie