Een paar dagen geleden heb ik een reading van Angelique mogen ontvangen. Angelique is een fantastische lieve, warme en empathische vrouw. Ik had vooral veel vragen over mijn onder grote druk staande relatie. De relatie met een fantastische vrouw waar ik absoluut stapelgek op ben maar die door mijn bindingsangst kapot wordt gemaakt. De antwoorden die haar Gids me gaf waren glashelder, erg bemoedigend en gaven me heel veel nieuwe energie. De tips die ik kreeg daar ben ik meteen mee aan de slag gegaan, en een aantal 'voorspellingen' kwamen al binnen 48 uur uit! Nogmaals ontzettend bedankt Angelique en tot later. Groetjes, Enno