Hoi Angelique,
Ik wilde jou en je gids bedanken voor de enorm goede tip voor mij (zwangere vrouw), dat ik meer naar buiten moest, want de natuur geeft je alles wat je nodig hebt. Het is echt als een medicijn geweest voor mij, want ik heb mij niet meer zo naar en moe gevoeld. Dus heeel erg bedankt! Zo simpel, maar zelf wist ik in dit geval niet dat de oplossing zo dichtbij was:)
Liefs Sarah