Lieve Angelique en Gids, sinds afgelopen maart heb ik jullie leren kennen via een paragnosten site. Ik moet je eerlijk bekennen dat mijn mond open viel van verbazing. De antwoorden die ik ontving waren zo doeltreffend. Je hebt mij heel goed gesteund en vertrouwen gegeven dat het goed komt. Zoals mijn intuitie ook al aangaf. Ik mag wat meer leren vertrouwen op mijn gevoel. Soms komt daar weer de angst mij de proef op de som nemen. En dan bel ik je weer eventjes op om mij weer even terug te fluiten. Ik denk wel eens oh wat erg dat ik je weer bel. Het voelt heel vreemd als je weet dat je uiteindelijk samen eindigt met iemand maar nu even aparte lessen mag leren. Alles heeft een reden waarom. Ik houd mijn vertrouwen in het goede af. En soms bel ik je stiekem toch weer op. Je bent een bijzonder lief mens. Ik ben je echt dankbaar voor wat je voor mij en anderen doet en hoop ook dat voor jou je wens zal uitkomen wat dat ook mag zijn. want uiteindelijk zal het universum zijn of haar licht op iedereen laten schijnen. knuff