Lieve Angelique, wat was dit een kadootje. Ik zit op het goede pad en mijn vader kwam langs! Bijzondere ervaring met de verschillende handschriften. Ook de tekening vond ik treffend en blijkbaar was er nog iets te verwerken. Ik sta weer makkelijker in de wereld, mijn dank is groot. Hoop dat ik nog eens langs mag komen.