Debbie schreef op 14/12/2016 Lieve Angelique, ik ben heel dankbaar dat ik jou heb leren kennen. Je bent een uniek, bijzonder en mooi lief mens. Jij en jouw gids hebben me al meerdere malen heldere inzichten en goede adviezen meegegeven. Tot gauw! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...