Ik weet niet waar ik moet beginnen .
Maar een ding is zeker . En dat is dat ik Angelique heel dankbaar ben en blij ben met haar. Ze is zo zuiver en eerlijk.
Lieve vrouw met een lieve gids. Alles wat ze me vertelt komt uit en is waar . Ze is altijd eerlijk. Ze geeft me altijd vertrouwen en goed energie. Waardoor ik lekker verder kan gaan.
Ik hou van je Angelique en van je gids.
Je bent goud waard ❤️