Debby schreef op 10/06/2019 Lieve Angelique, wat was het mooi en bijzonder om een reading bij jou mee te mogen maken. Het heeft me heel erg geholpen, dingen bevestigd, nieuwe inzichten en richting gegeven. Je bent warm, lief en betrouwbaar en ik kan het iedereen aanraden! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...