Vandaag voor het eerst een reading gehad bij Angelique. Vanaf het moment dat je bij haar binnen stapt voel je al een bepaalde warmte. Het was reading na aanleiding van mijn relationele sfeer. Een heel fijne reading die mij erg heeft geholpen om te leren vertrouwen op je eigen gevoel. Je krijgt duidelijk en helder antwoord, en de antwoorden die je krijgt zijn kloppend. Aan het eind van de dag zag ik hem (mijn ex) met zijn nieuwe vriendin en ik ben ervan overtuigd dat dit met een reden is gebeurd. Dit moest nog even gebeuren om ook dit stukje af te sluiten. En uitgerekend vandaag.
Lieve Angelique ik zal je iedereen aanraden je bent een fijn persoon.
Liefs,
Sheila