Lieve Angelique,
Ik ben heel blij dat ik bij jou ben geweest!
Je eerlijkheid en mooie boodschappen die ik van jou en je gids kreeg, hebben me zó goed gedaan.
Ik ga er mee aan de slag, want ik zie erg uit naar de mooie toekomst die voor mij weggelegd is!!!
Het was een warm en vertrouwd bezoek aan jou en ik weet zeker dat je nog veel mensen zult helpen, succes daarmee, veel liefs van mij.