Lieve Angelique,
Wat ben ik blij dat ik jou heb mogen ontmoeten. Wat is het fijn om te weten dat ik er niet alleen voor sta en dat er eindelijk iemand is die mij begrijpt. Jij laat mij inzien dat ik wel degelijk de juiste keuzes maak en mijn gevoel klopt. Door dat inzicht kan ik mij nu verder ontwikkelen tot wie ik echt ben en op mijzelf leren vertrouwen. Ik vind het geen makkelijk proces, maar door jouw handreikingen kom ik steeds dichterbij. Daar ben ik je erg dankbaar voor.