lieve angelique,
hartelijk bedankt voor je hulp.sylven en riley zitten weer heel goed in hun vel. alles viel gewoon op zijn plaats en de jongens begrijpen nu ook dat ze meer zien en horen dan andere kinderen.ik zit ook echt super in mijn lijf, echt gewoon wonderlijk die aura healing,ik ga een curcus munay ki volgen en weet zeker dat ik uiteindelijk mijn doel zal bereiken en uiteindelijk ook mensen zal kunnen gaan helpen.ook nog super bedankt dat je onze huisgeest naar het licht heb gestuurd.we kunnen weer rustig slapen en de sfeer is weer ontspannen.thanks gewoon voor alle advies en hulp en we zien elkaar vast wel weer.
dikke kus van ons,veel liefs samantha,sylven en riley