ik heb vaker mediums gesproken maar ben erg gecharmeerd van angelique, ze voeld echt goed in om wat en wie ik werkelijk ben ,en wat te doen ,vond haar erg warm, inlevend to the point tijdens de aurahealing ervoer ik vele bijzondere dingen die ik nog nooit had ervaren. en ik kom zeker nog eens terug gr john leemhuis