Lieve Angelique, Je bent een mooi en zuiver mens en ik ben heel blij dat ik jou en je gids heb mogen "ontmoeten". Je healing liet me ervaren dat ik nog wat oude pijn in mijn lichaam opgeslagen heb en door jouw lieve woorden ben ik aan de slag gegaan om daaraan te werken.
Het zal zeker niet de laatste keer zijn, dat ik je zal ontmoeten . Je bent een geweldig Medium en ik zal je zeker aanbevelen aan vrienden die een handje hulp kunnen gebruiken.
Je bent een prachtig mens Angelique en je mag trots zijn op jezelf. Liefs van Suzanne.