Angelique je hebt voor mij een fotoreading gedaan en ik moet je zeggen wat je me allemaal vertelde was waar ik herkende het.
Ik zou tegen iedereen willen zeggen die dit leest dat je zeker bij haar voor vragen of foto lezen de juiste medium hebt en dat je verder kan met je leven op een goeie manier en je hebt duidelijkheid dat je zeer zeker niet hoeft te twijfelen aan jezelf Pierre