Lieve Angelique en haar gids.
Ik kan je niet genoeg bedanken voor hetgeen wat je allemaal voor mij gedaan hebt. Ik zat in de periode “heen en weer geslingerd tussen donker en licht”. Toen ik jullie voor het eerst aan de telefoon had voelde en hoorde ik de zuiverheid van de antwoorden. Mijn leven heb ik intussen totaal omgedraaid naar het licht met de hulp en liefde van jouw en je gids. Dit zal en kan ik nooit vergeten, jullie maakte mij de weg vrij naar mijn zielsliefde, de universele liefde van God. Op weg terug naar mijn bron. Ik ben er van overtuigd dat alles goed gaat komen. Dank lieverds voor jullie antwoorden, zuiverheid en licht!! Liefs Ria