Oh lieve Angelique, ik begrijp het nu ik heb een reactie op hemelse inzichten achter gelaten! Lieve Angelique, ik ben zo blij en dankbaar dat ik je hebt mogen ontmoeten. Je bent een absoluut goed en warm mens. Je hebt me in die anderhalf uur echt al zoveel last ontnomen ook via jouw gids.
Ik liep al jaren met een soort van grote bult iets onder me nek! Ik noemde dit ook wel eens de ophoping van zorgen en verdriet! Het was niet weg te krijgen ook nog dmv massage..Soms liep ik werkelijk gebukt door die pijn! Ik kom bij jou je doet bij mij een healing ik voelde meteeen dat er een hele rugzak van me afgleed. Licht en zweverig. En tot mijn verbazing en die van mijn man een dag erna is die hele bult ( echt een grote knoop ) weg.. niets meer geen spanning geen pijn meer! Ik kan het je niet vaak genoeg zeggen!! Echt waar dank je wel ik zelf hoop nog veel van je te mogen leren! En het boek wat je me hebt aangeraden heb ik inmiddels besteld zodra jij het erover had voelde dit als " thuiskomen".. Dank je wel ook jouw gids veel liefs van Davina en ik kom zeker nog een keer terug voor een healing.. echt een aanrader!! Dank je wel.