Ik was mijn eigen energie totaal kwijt en mijn gedachten gingen alle kanten op. Tijdens de reading en healing voelde ik me al rustiger worden, de sfeer is echt heel prettig. Vragen die me al jaren bezighouden kunnen stellen en een geruststellend antwoord krijgen. Voor mij klopt het zo erg, omdat ik de persoon om wie het ging herkende in de antwoorden. Ik voel me rustiger en blijer en heb het zelfs weer warm. Ik ben blij dat ik bij je kon komen en heb het gevoel hiermee een stap in de goede richting te hebben gezet. Ik kan een consult bij jou iedereen aanraden. Bedankt!