Mijn dochter heeft bij jou een healing ondergaan, jij hebt ons tevens een reading (in automatisch schrift) gegeven.
Wij zijn op een prachtige en intense manier geraakt door jou als persoon maar minstens net zoveel door jou kunnen!
Je bent een warm, lief, goed en mooi mens...wat een rust straal en komt er van jou uit, heerlijk!!
Mijn dochter heeft genoten van haar healing, heerlijk vondt ze het!
Wij hebben ook genoten van het geen jij tijdens de reading vertelde, opschreef en met ons deelde.
Wij raden andere geïnteresseerden zeker aan om een afspraak met jou te maken!!
Bedankt Angelique voor een hele warme, mooie en fijne ervaring!
Tot ziens! 🙂