Lieve Angelique,
Je mail reacties voelde al heel warm, heel vertrouwd en zo heb ik zeker afgelopen maandagavond bij je ervaren.
Je straalt zoveel rust en liefde uit.
Je hebt prachtige beschrijvingen kunnen geven bij de fotos van mijn kinderen en mijzelf, alles klopte precies en was zeker te herkennen of te plaatsen. Vooral hoe je over mijn kinderen en vooral dochtertje sprak raakte me diep!
Ik heb antwoord gekregen op mijn vragen.
Ik wil je intens bedanken hoe je me wilt helpen bij het ontwikkelen van mijn eigen gaven en bij het beantwoorden van mijn vragen.
Een hele zinvolle avond voor mij, en een super lief persoon in mijn leven erbij rijker :-)...tot ziens en tot spreeks, bedankt Angelique voor alles!!