Ongeveer 1,5 jaar geleden kwam Splinter bij ons wonen. Een katertje uit een nestje van 4. Hij was de helft kleiner dan zijn broertjes en zusjes. leek blind en doof en bewoog nauwelijks. De dierenarts gaf hem het voordeel van de twijfel. Wij gingen er voor. Inmiddels in Splinter uitgegroeid tot een grote gezonde kater. Het enige vreemde aan hem is dat hij buiten een allemans vriend is maar in huis erg onrustig en agressief. Daarom vroeg ik jou zijn foto te lezen. Wat je vertelde was heftig maar ook heel herkenbaar. Bepaalde vermoedens werden bevestigd en je gaf aan hoe we met Splinter om moeten gaan. Sindsdien is hij rustiger, zit veel vaker en langer in zijn mand en soms zelfs even op schoot. Ik ben benieuwd hoe hij zich de komende 1,5 jaar zal ontwikkelen. Bedankt!