Als ik je gastenboek zo bekijk, dan zijn er alleen maar lovende woorden voor jou. En terecht! Je bent echt een lieverd.:-) Ook ik ben heel blij dat ik je mocht ontmoeten. Bijzonder dat ik werkelijk alles kan vragen aan jou en je gids. Zo mooi dat mijn vader ook nog even langskwam. De adviezen zal ik zeker proberen op te volgen, al zijn ze niet allemaal gemakkelijk. Of het met de healing te maken heeft, weet ik niet, maar ik ben daarna ziek geworden. Ik had totaal geen fut meer en de klieren in mijn keel waren behoorlijk gezwollen. Heel vervelend. Met mijn laatste krachten heb ik de meest dringende zaken nog gedaan. Moeilijk hoor! Daarna ben ik in bed gestort en er lang niet meer uit gekomen. Nu is het weer wat beter, gelukkig.
Lieve Angelique, ik wil jou en je gids graag bedanken voor de tijd die jullie voor me hebben uitgetrokken. Ik kom graag nog eens als het kan. Lieve groet.