Lieve Angelique,
Ik kwam al wat vaker bij jou en voelde me zo goed dat ik ook mijn kinderen bij jou liet komen. Mijn middelste is een jongen van 13 jaar. Net 5 jaar terug zijn opa verloren waar hij erg op gesteld was, toen ging ik scheiden van mijn ex en nu zijn hormonen..Al met al veel te verwerken. En dat is niet makkelijk..Hij zit het liefst thuis achter de tv,wil niks, weinig vrienden. Praat niet zo makkelijk..Hij was bij jou tijdens de reading erg stil en keek je niet aan. Daarna kreeg hij een healing van je..Hij keek hierna niet meer zo dof uit zijn ogen...zijn ogen sprankelden en had praatjes. Het was helemaal te gek dat hij ineens in de avond een vriendje ging opzoeken en samen voetbalde.De volgende dag ging hij zelfs naar het zwembad en speelde daar met vrienden. Angelique dank je wel , je bent voor mij een topper en voor mijn kinderen samen met je lieve gids. Die ons iedere keer met raad en daad bijstaat. Liefs Tanja,Dirk,Bram en Sanne