Lieve Angelique,
Via mijn vriendin Tanja kwam ik bij jou terecht....dat is ongeveer een jaar geleden..ik zat vast in mijn leven en was erg onrustig...toch wist ik toen even niet wat ik jou en je gids allemaal wilde vragen...maar die vragen die ik had zijn beantwoord en hoe...ik heb de liefde van mijn leven, mijn huis is verkocht...alles is uitgekomen en ik heb een stuk meer rust gevonden..ik bedank jou en je lieve gids en hoop volgend jaar je persoonlijk te ontmoeten want ik kan nog steeds jullie hulp gebruiken..Liefs Cindy