Lieve Angelique,
afgelopen week heb ik jou tweemaal bezocht. Een keer met mijn dochter en een keer alleen. Samen met jouw gids hebben wij vele antwoorden gekregen waar wij weer mee verder kunnen. De antwoorden die wij kregen waren herkenbaar en passend bij de situatie. De Aura Healing was fantastisch, ik voel me als herboren! We komen zeker nog een keer bij je.
Liefs Jacqueline