Lieve Angelique, Heel erg bedankt voor je reading en healing! Ik heb echt zo veel geleerd. Na je healing voelde ik mij echt rustiger en voelde ik dat er veel negatieve energie is afgevoerd. Ook heel fijn hoe ik van je heb geleerd om zelf negatieve energie buiten te houden en schoon te maken. Zo kan ik zelf ook weer beter mensen helpen, zodat goede energie zich steeds verder kan verspreiden: "Heal the World", we moeten het met z'n allen doen. Het was geen toeval dat Michael Jackson mij dit de volgende dag op een opvallend moment toezong vanaf de radio. Het was heel fijn je te ontmoeten (na ongeveer 2 jaar telefonische readings te hebben gehad:) Tot een volgende keer! Veel liefs Sarah