Hoi Angelique, Ik wilde nog even zeggen dat ik heeeel erg veel heb gehad aan je consult (maand geleden alweer zie ik:) Mijn buik is echt minder opgeblazen, voelt veel beter en sinds je consult lees ik elke dag de cristuswijs brieven en gaat mediteren daarna mij gemakkelijk vanaf. Wat een krachtige teksten zeg! Ik merk echt verandering in hoe ik zelf in het leven sta en dat ik veel makkelijker met situaties/confrontaties kan omgaan. Ik voel dat ik veel egodrijfkrachten aan het loslaten ben (wat een verademing:) Dank je en tot een volgende keer! Liefs Sarah