Voor een hele lieve vrouw!! We kwamen binnen en ik voelde gelijk rust op me hart.. Alles was zo zoet van jou. Zelf het water die je me gaf was zo zoet.. Ik voel me veel rustiger en gelukkiger door jou reading en de vragen die open stonden!! Je bent een goed persoon met een goed hart. Ik raad het echt iedereen aan om dit te doen!!!!!!!! Mij heb je als klant!!!