Lieve Angelique,Ik heb jou gisteren voor het eerst mogen ontmoeten op de beurs in Bovenkarspel.Jij riep mij naar jou toe,en het voelde gelijk goed bij jou.Jij bent een heel lief en goed mens.Ik maak binnenkort een afspraak met jou,want het leeft niet lekker met de onrust die ik nu in mijn lichaam voel.Ik hoop dat jij mij weer mijn rust kan terug geven.Tot gauw....groetjes,Antoinette